Sem Göksu
Sem Göksu
Yazılım · Yolculuk · Fenerbahçe
Benden

3. Kez Ameliyat...

09 July 2007 1 dk okuma 1358 8
Beni yakından tanıyanlar bilir yaklasık 7 aydır sol gözüm de kanlanma var. 7 ay önce gözümden ameliyat olmustum. Ameliyat her ne kadar basarılı geçse de doktorum son muayenede gözümdeki kanlanmanın geçmesi için yeni bir ameliyat olmam gerektigini söyledi. Bu ameliyatın son olmasını ve bir daha göz hastenesinin önünden bile geçmemeyi diliyorum :)
Paylaş:

Yorumlar (8)

S
senay guney 09 Jul 2007 12:06

 kanga ya bu göz işi çok uzadı harbiden at gitsin tek kurtuluş bu ya ne uğraşıyon düzelmek istemiyor ;) tabiki işin şakası inşallah ameliyatın başarılı geçer tabi ameliyat olamaya karar verirsen dikkat et  biraz bilgisayara gözlüksüz falan oturma sağlıklı günler kuzennnnnn

O
Oğuzcan ŞAHİN 09 Jul 2007 12:10

Geçmiş Olsun abi inş. bu sefer düzelir kurtulursun...

L
Levent YILDIZ 12 Jul 2007 09:03

Geçmiş olsun Sem.İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşursun.

Z
Zeki AKDOĞAN 16 Jul 2007 12:55

Geçmiş olsun kardeş...

Y
Yağız Gönüler 18 Jul 2007 10:40

Çok geçmiş olsun.<br /><br />Ben de bugün gözlerimdeki sulanma ve baş dönmesinden ötürü hastaneye gidicem. Dün tüm bu olanlara sağ gözümdeki kanlanma da eklenince korku aldı başını gitti. Umarım kötü bir sonuç almam. Alerji diye umud ediyorum..

H
Hakkı TABANOĞLU 03 Aug 2007 08:05

Sem Herşeyin Başı Sağlık Geçmiş olsun der. İnşallah Eskisi Gibi olman dileği ile

M
Muhammed 05 Aug 2007 15:34

amin inşallah tamamen iyleşirsin ;)

N
nazlı 05 Aug 2007 18:19

<p>Sem çok geçmiş olsun inşallah bu ameliyat senin için son olur ve sağlığına en kısa sürede kavuşursun.</p>

Yorum bırak

* Yorumlar moderasyon sonrası yayınlanır. E-posta gizli tutulur.