Sem Göksu
Sem Göksu
Yazılım · Yolculuk · Fenerbahçe
Benden

Kumsaati Ailesine Teşekkürlerimi Sunarım

08 December 2006 1 dk okuma 1211 4
6 aydır çalısmakta oldugum Kumsaati Tasarım’dan ayrılmaya karar verdim. Çalısma arkadaslarımla birlikte bir çok basarılı projeye imza attık. Bu basarının bundan sonra da sürmesi tek temennimdir. Çalısma arkadaslarıma ve Kumsaati ailesine tesekkür eder bundan sonraki çalısma hayatlarında basarılar dilerim.
Paylaş:

Yorumlar (4)

N
Nevin Tahiroğlu 08 Dec 2006 00:00

Kanka iyiler daima kazanır...sende kazanmaya mahkumsun;)inş.senin için hayırlısı olur. bütün dualarım seninlee:D

S
Sem Göksu 08 Dec 2006 00:00

Güzel bir haberle yakında geri döneceğim... :)

E
Elif 08 Dec 2006 00:00

Bu ne acele diyeceğim...:) Yoksa sen bizi beğenmiyor musun:))) Şaka bir yana sana bundan sonraki hayatında en güzel şeyleri diliyorum... Umarım unutulmayız...Başarılı olacağına inanıyorum arkadaşım…

N
Nazlı Karauş 10 Dec 2006 00:00

Kanka hayatta her zaman kendi yolunu kendin çizmen dileğiyle.Her daim başarılı olacağını biliyorum, herşey istediğin gibi olsun......

Yorum bırak

* Yorumlar moderasyon sonrası yayınlanır. E-posta gizli tutulur.