Sem Göksu
Sem Göksu
Yazılım · Yolculuk · Fenerbahçe
Genel

Türkçeyi Koruma Kampanyaları...

14 September 2007 1 dk okuma 201 6















Etiketler: #Vatan&Millet
Paylaş:

Yorumlar (6)

M
Mustafa YAN 14 Sep 2007 15:00

Evet Türkçeyi Korumak Ve Hatta Kollamak Gerekir.<br />Dil Ve Din Ayrımı Yapmak Saçmadır Ama Benim Memleketimde De Türkçe Konuşulursa Daha anlaşılabilir Bir Toplum Yapısına Geçeriz. (Çok Dilli Memleketiz)

E
Emre Selli 14 Sep 2007 16:31

Gerçekten artı Türkçe'ye özen kalmadı.Bizi parçalayamayan düşmanlar dilimize dinimize saldırdı tatikleri belli parçala böl yut. Eline saglık abi

N
Nazım DEMİR 14 Sep 2007 23:45

Türkçenin kullanımı özellikle son yıllarda iyice bozuldu. Şarkılarda dizilerde filimlerde kimse buna özen göstermiyor. Sem hocam  Türkçe'nin güzel kullanılması adına yaptığın bu davranışı destekliyorum...

G
Gülten Sakız 29 Nov 2007 17:12

<p><span style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Comic Sans MS">Biz ne kadar yorumda da bulunsak, konuşsakta yeri geldiğinde bizler bile yabancı kökenli yada ne bileyim tuaf tuaf kelimeler kullanıyoruz. Sanki çağ atlıoz yenilik yapıoz halbuki ana dilimizi katlediyoruz bundan bi haberiz........ </span></p>

U
umut gökçe 25 Jan 2008 22:51

<p>Türkçemizi korumak kollamak güzel,iyi,hoş ama nasıl olacak?Türkçe'yi adam akıllı yazmak ve noktalama işaretlerine dikkat etmek gerekir.FİKİR NE İSE ZİKİR O'DUR. önce beynimizi değiştereceğiz.saygılarımla </p>

Y
yağmur 18 Dec 2008 05:51

türkçeyi korumamız yerine kötü lafları tercih ediyoruz herkez bizim dilimizi öğrenmeye çalışırken biz de başkaların dilini öğrenmeye çalışıyoruz başka bi dil öğrenmek suç değildir ama türkçemizede hakaret etmemeliyiz türkçemizide unutmamalıyız...

Yorum bırak

* Yorumlar moderasyon sonrası yayınlanır. E-posta gizli tutulur.